-
Zwroty i reklamacje
Polityka zwrotów lub wymiany produktu.
W firmie, "nowaJA", priorytetem jest zadowolenie Klienta. Jeśli jednak z jakiegoś powodu nie jesteś usatysfakcjonowany ze swojego zakupu, jesteśmy gotowi wymienić produkt na inny lub zwrócić Ci pieniądze, bez konieczności podawania powodu. Aby dokonać wymiany lub zwrotu, prosimy o wypełnienie formularza i odesłanie produktu w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania.
Regulamin zwrotu produktów:
- Klient ma prawo do odstąpienia od umowy kupna bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.
- Produkt musi być w oryginalnym opakowaniu, nieuszkodzony i niezniszczony, wraz z kompletem dokumentów oraz ewentualnymi akcesoriami.
- W przypadku uznania zwrotu, klient otrzyma zwrot pieniędzy za produkt lub wymianę na inny produkt.
- Po otrzymaniu zwróconego towaru, sklep zobowiązuje się do dokonania zwrotu zapłaty w ciągu 14 dni roboczych na wskazane przez klienta konto bankowe lub w inny wybrany przez klienta sposób płatności.
- W przypadku zwrotu towaru, koszt przesyłki zwracanego towaru ponosi klient.
- Firma nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie przesyłki podczas transportu zwrotu.
Firma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu, jeśli nie zostaną przestrzegane warunki zwrotu. Aby zakupiony produkt był kwalifikowany do zwrotu, musi on spełniać następujące wymagania:
- być w oryginalnym stanie fabrycznym, czyli nieuszkodzony, niezmieniony, nienoszony, nie zawierający śladów zużycia ani zapachu produktów do stylizacji,
- być oryginalnie zapakowany, z metkami i nieuszkodzony,
- produkt musi zostać zwrócony w ciągu 14 dni od daty pierwotnej wysyłki zamówienia.
- Nie przyjmujemy zwrotów nadanych firmy "nowaJA" za pobraniem oraz do paczkomatu.
Zwrot towaru należy odesłać na adres:
Firma „nowaJA”
Firma „nowaJA”
Gutkowska Agnieszka
Ul. Wierzbowa 6
95-070 Rąbień
e-mail: sklep@nowaja.com.pl
Ważne! Koniecznie do zwrotu dołącz dowód sprzedaży (paragon lub fakturę) oraz podaj numer konta bankowego, na którym mamy zwrócić środki.
Ważne! Koniecznie do zwrotu dołącz dowód sprzedaży (paragon lub fakturę) oraz podaj numer konta bankowego, na którym mamy zwrócić środki.
Regulamin reklamacji z tytułu rękojmi w firmie „nowaJA”:
- Firma „nowaJA” gwarantuje, że sprzedawane przez nią produkty są wolne od wad.
- W przypadku wystąpienia wady produktu, Klient może skorzystać z uprawnień wynikających z przepisów rękojmi.
- Reklamacje z tytułu rękojmi można składać w ciągu 2 lat od daty otrzymania towaru.
- W celu złożenia reklamacji należy skontaktować się z firmą „nowaJA” za pomocą formularza reklamacyjnego przesłanego na e-mail sklep@nowaja.com.pl
- Wymagane dokumenty dołączone do reklamacji: kopia dowodu zakupu oraz dokładny opis wady produktu.
- Firma „nowaJA” podejmie decyzję co do reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania reklamacji i wszelkich niezbędnych dokumentów.
- W przypadku uznania reklamacji przez firmę „nowaJA”, klient ma prawo do: naprawy produktu, wymiany produktu na nowy lub zwrotu pieniędzy.
- W przypadku odmowy uznania reklamacji, firma „nowaJA” zobowiązuje się do pisemnego wyjaśnienia przyczyn odmowy.
- W przypadku naprawy produktu, termin realizacji naprawy jest uzgadniany z klientem indywidualnie.
- W przypadku wymiany produktu na nowy lub zwrotu pieniędzy, firma „nowaJA” zobowiązuje się do dokonania tego w ciągu 14 dni roboczych od daty decyzji o uznaniu reklamacji.
- Firma „nowaJA” nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z użytkowania wadliwych produktów, które zostały użyte z naruszeniem instrukcji użytkowania lub niezgodnie z ich przeznaczeniem.
- Firma „nowaJA” zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia reklamacji w przypadku nieprzestrzegania warunków reklamacji określonych w niniejszym regulaminie.